اخبار مجالس و عروسی

ساخت وبلاگ

برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی

باغ تالار عروسی ارزان قیمت

نو اندیش

اگر به دنبال انتخاب یک مکان مناسب برای عقد و عروسی مانند سالن عقد تالار یا باغ تالار برای برگزاری مراسم عروسیتان هستید، ابتدا باید سلایق خود و همسرتان را کنار هم قرار داده و سپس با توجه به اولویت‌هایتان مناسب ترین سالن عقد و تالار را برای برگزاری مراسم عروسی خئد انتخاب کنید. انتخاب یک سالن عقد شیک و مجلل را برای جشن گرفتن مراسم عقد نیز می‌تواند به همین صورت انجام شود.

اگر به دنبال انتخاب یک مکان مناسب برای عقد و عروسی مانند سالن عقد تالار یا باغ تالار برای برگزاری مراسم عروسیتان هستید، ابتدا باید سلایق خود و همسرتان را کنار هم قرار داده و سپس با توجه به اولویت‌هایتان مناسب ترین سالن عقد و تالار را برای برگزاری مراسم عروسی خئد انتخاب کنید. انتخاب یک سالن عقد شیک و مجلل را برای جشن گرفتن مراسم عقد نیز می‌تواند به همین صورت انجام شود.



برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی



تصور کنید در فضای سبز و پر از گل‌های رنگارنگ یک باغ تالار یا در فضای بسیار مجلل با یک معماری بی‌نظیر یک تالار بهترین روز زندگیتان را به همراه عشقتان جشن می‌گیرید و خاطرات این روز به یادماندنی را برای همیشه در چنین مکان زیبایی جاودانه می‌کنید. چه چیزی می‌تواند از این زیباتر باشد؟





تالارها یا باغ تالارها معمولاً در حومه یا حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و گزینه‌های هیجان انگیز بی‌شماری را برای زیباتر کردن شب عروسیتان در اختیار شما قرار می‌دهند.



فضای زیبا، لوکس و مجلل، اتمسفر صمیمی، صرف شام با منویی متنوع حاوی غذاهای سنتی و فرنگی، پذیرایی از مهمان‌ها با انواع دسرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد، گل‌آرایی، شمع‌آرایی، آتش بازی، نورپردازی، امکان اجرای موسیقی زنده، پارکینگ ویژه مهمان‌ها، همه و همه از جمله امکاناتی هستند که تالارها و باغ تالارها در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهند. تنها کافی است بر اساس بودجه و سلیقه تان مناسب‌ترین انتخاب را از این بین داشته باشید.



اگر می‌خواهید بدانید که از بین تالارها و باغ تالارهای بیشماری که وجود دارند و هر یک خدمات ویژه و اختصاصی خود را ارائه می‌دهند، کدامیک برای شما مناسب‌تر هستند تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.



به هنگام انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عقد یا عروسی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟



هزینه برگزاری مراسم عقد یا عروسی در سالن‌ عقد یا تالار:


هزینه رزرو یک تالار یا سالن عقد، اغلب مهم‌ترین عامل در تعیین بودجه هزینه کلی مراسم است زیرا بیشترین بودجه در برگزاری مراسم عقد یا عروسی به رزرو تالار یا باغ تالار اختصاص دارد. این موضوع معمولاً به نوع تالاری که انتخاب می‌کنید، خدماتش، وسعتش، مکان و دسترسی آن بستگی دارد. برای صرفه جویی در هزینه ای که به انتخاب یک تالار اختصاص داده‌اید می توانید چند نکته را در نظر بگیرید. به عنوان مثال می‌توانید منوی غذایی ساده‌تری انتخاب کنید. به عبارت دیگر درصورتیکه منو شامل دو نوع غذا باشد می توانید یک مورد را به دلخواه خودتان حذف کنید. حتی می‌توانید از پیش غذا یا دسر نیز صرف نظر کنید. به این ترتیب هزینه‌های برگزاری مراسمتان به مراتب کاهش می‌یابد. همینطور می‌توانید از تزئینات سالن بکاهید یا از آنها تا حد زیادی صرف نظر کنید و یا تزئینات را خودتان انجام دهید.



برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی



برنامه زمانی تالار یا باغ تالار:


همانطور که می دانید معمولاً به هنگام فرارسیدن جشن ها و اعیاد ملی و مذهبی، تعداد مراسم‌های عقد و عروسی نیز بیشتر می شود و بدیهی است که در چنین روزهایی رزرو تالار مورد نظرتان دشوارتر خواهد بود. برای جلوگیری از مشکلات ناشی از ترافیک برگزاری مراسم‌های عروسی دو راه پیش رو دارید. یا مراسم خود را در تاریخی به جز اعیاد ملی و مذهبی برگزار کنید تا امکان رزرو تالار مورد نظرتان وجود داشته باشد و یا اگر اصرار به برگزاری مراسم در جشن‌های ملی و مذهبی دارید از چند ماه قبل از تاریخ مراسم تالار مورد نظر خود را رزرو کنید.



پارکینگ ویژه مهمانان:


تالارها و باغ تالارها معمولاً در محل‌هایی واقع هستند که وسعت زیادی دارند. بنابراین این فضای زیاد در دسترس می تواند به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گیرید. بسیاری از مهمان‌ها ترجیح می دهند که با ماشین‌های شخصی خودشان به مراسم عروسی بروند و معمولاً پیدا کردن جا پارک یکی از مشکلاتی است که ممکن است با آن مواجه شوند. بنابراین در انتخاب یک تالار یا باغ تالار، حتماً به این مورد توجه داشته باشید تا مهمانانتان تجربه شیرین تری از حضور در مراسم عروسیتان داشته باشند و استرس کمتری را تجربه کنند.



زیبایی سالن یا فضای باغ تالار:


باغ تالار و تالارهای امروزی معمولاً برای برگزاری جشن‌های خاص و مجلل طراحی شده‌اند. معماری خیره کننده، طراحی داخلی بی‎نظیر، منظره زیبا، فضای سبط گل کاری شده، آب نما و حوض به شما امکان داشتن یک تم لوکس در مراسم عروسیتان را خواهند داد و خیال شما را از بابت دکوراسیون مراسمتان راحت خواهند کرد. با این اوصاف کار زیادی نمی‌ماند که بخواهید برای دکوراسیون مراسمتان انجام دهید.



یکی از بهترین باغ تالارهایی که می توانید برای مراسم خود انتخاب کنید باغ تالار والا به نشانی اینترنتی https://valagarden.com/ است. این مجموعه با سابقه و خوشنام در محدوده شهریار واقع شده است و دسترسی مناسبی را دارد.



برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی






یکی از نکات مهم در حین انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عروسی یا جشن عقد. در دسترس بودن و سادگی مسیر برای رسیدن مهمانان است. از آنجایی که معمولاً بسیاری از تالارها در حاشیه شهر واقع شده اند، بهتر است از بین گزینه‌های موجود، تالاری را انتخاب کنید که برای اکثریت مهمان‌ها دسترسی بهتری دارد. در واقع هر انتخابی که داشته باشید قطعا تعدادی از مهمان‌ها برای دسترسی به محل با مشکل مواجه خواهند شد. لذا انتخاب هوشمندانه تر این است که آسایش ئ راحتی اکثریت مهمان‌ها را به دنبال داشته باشد.



در سایت تالارکده شما می توانید بر اساس موقعیت مکانی و یا دیگر فاکتورهای دلخواه محل برگزاری مراسم عروسی خود را انتخاب کنید. مثلا اگر در غرب تهران هستید این سایت سالن عقد غرب تهران را بصورت جداگانه ای تفکیک کرده است و شما به آسانی می تواند به مجموعه دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.



وسعت سالن عقد، تالار یا باغ تالار:


در صورتیکه برای جشن عقدتان تعداد کمی مهمان دعوت کرده اید، منطقی تر این است که سالن عقد کوچکتری را برای برگزاری مراسم عقدتان انتخاب کنیدو این موضوع در مورد انتخاب تالار نیز صدق می‌کند. برای مدیریت بهتر هزینه‌های جشن عروسی، بهتر است ابتدا تعداد مهمانان را مشخص کنید، سپس با توجه به آن برای رزرو تالار مورد نظرتان اقدام کنید.



منوی شام و پذیرایی:


یکی از مهم ترین بخش‌های یک مراسم عروسی پذیرایی از مهمانان و سرو شام است. این مورد نیز تا حدود زیادی به بودجه شما بستگی دارد. تعیین تعداد مهمانان حاضر در مراسم در اینجا نیز اهمیت بسیاری خواهد داشت چرا که از پرداخت هزینه اضافی برای تدارک دیدن شام پیشگیری خواهد کرد. حتماً از مدیریت سالن یا تالار بخواهید که هزینه دقیق منوی شام را برای شما شرح دهد تا با آگاهی قبلی بتوانید بهترین پذیرایی را با توجه به بودجه خود از مهمانانتان به عمل آورید.



بهتر است در صورت امکان قبل از عقد قرارداد به آشپزخانه تالار بروید و طعم غذا و کیفیت آن را بررسی کنید تا با خیال آسوده تری تالار مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که برخی از تالارها به شما این امکان را می‌دهند که شام را از خارج از مجموعه سفارش دهید و در صورت تمایل می توانید این مورد را مورد بررسی قرار دهید.



گروه موسیقی و دی جی:
برخی از تالارها و باغ تالارها گروه موسیقی یا دی جی اختصاصی خود را دارند که در حین عقد قرارداد با آنها می توانید این مورد را جویا شوید. اگرچه بسیاری از زوجین معمولاً گروه موسیقی مورد علاقه خودشان را ترجیح می‌دهند اما در این باره نیز بسیاری از تالارها انعطاف به خرج می دهند و به زوجین اجازه دعوت از گروه موسیقی یا دی جی مدنظر خود را خواهند داد. بنابراین بهتر است قبل از عقد قرار داد از این موضوع اطمینان حاصل کنید.



نورپردازی در تالار یا سالن عقد:
یکی از موارد تاثیرگذار در کیفیت عکاسی از مراسم عقد و عروسی نورپردازی مراسم است. بسیاری از تالارها امروزه امکانات نورپردازی پیشرفته و مدرنی را به خدمت گرفته‌اند که تجربه عکاسی در فضای بسته را برای زوج‌های جوان محیا کرده است. عکس‌های مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های این روز هستند زیرا قرار است سالهای بعد یادآور شیرین‌ترین خاطراتتان باشند، بنابراین اطمینان از کیفیت بالای نورپردازی سالن برای داشتن عکس‌های زیباتر از شب عروسیتان باید یکی از اولویت‌های شما باشد.




هدف اصلی از برگزاری مراسم عروسی ساختن یک شب زیبا و به یادماندنی است. با در نظر گرفتن تمام مواردی که در این مقاله ذکر شد مراسم عروسی شما بسیار باشکوه و به یاد ماندنی خواهد شد. اگرچه تالارها بار زیادی را از دوش عروس و داماد و خانواده‌هایشان برداشته اند و سختی‌های برگزاری مراسم عروسی در خانه را ندارند اما اگر تامین هزینه های برگزاری مراسم در چنین مکان‌هایی برای شما دشوار است، می‌توانید مراسمتان را به شیوه سنتی و با هزینه کمتری برگزاری کنید.



فراموش نکنید که تالارها و باغ تالارها تنها گزینه هایی برای برگزاری مراسم عروسی و جشن های این چنینی هستند و الزامی برای برگزاری مراسم‌هایتان در این مکان‌ها وجود ندارد.

 

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 18:47

داماد مشهدی سر سفره عقد دید عروس عوض شده، فرار کرد!
اقدام جنجالی داماد مشهدی سر سفره عقد ؛ داماد پا به فرار گذاشت

سفره عقد در خانه

اصلاحات نیوز

در یک اقدام عجیب هنگام برگزاری مراسم عقد یک زوج، داماد از پای سفره پا به فرار گذاشت.

اقدام جنجالی داماد مشهدی سر سفره عقد ؛ داماد پا به فرار گذاشت
در یک اقدام عجیب هنگام برگزاری مراسم عقد یک زوج، داماد از پای سفره پا به فرار گذاشت. زمانی که مراسم سنتی عقد عروس و داماد در حال انجام بود تا عاقد خطبه را بخواند، داماد در آخرین لحظه موقع نشستن روی صندلی متوجه شد عروس شخص دیگری است و بعد از آن ناگهان پا به فرار گذاشت! بنا به اظهارات داماد فراری ماجرا از این قرار است که مرد جوان روز واقعه در مسیر بازگشت به زادگاهش در داخل اتوبوس تصادفی چشم اش به دختری از بستگان دورش می افتد و عاشق او می‌شود.

مرد جوان که دختر رویاهایش تمام فکر و ذهن اش را پر کرده بود مدتی بعد از بازگشت به خانه بالاخره یک روز رازش را پیش مادرش برملا و از سیر تا پیاز قضیه را برای او تعریف می کند. زمانی که مادر نام و نشان عروس آینده اش را از پسرش سوال می کند، او به گمان این که عشق آینده اش دختر یکی از بستگان مورد نظرش است آدرس دختر را به مادرش می دهد.


مادر داماد فراری طبق رسم با دخترش راهی آدرس مورد نظر می شوند تا عروس شان را از خانواده دختر خواستگاری کنند. عروس که از قبل داماد را می شناخت به نشانه رضایت قلبی اش سکوت می‌کند و بعد از آن همه چیز به خوبی پیش می رود. داماد بی خبر از همه جا به گمان این که زن آینده اش همان دختری است که داخل اتوبوس دیده بعد از شنیدن جواب بله عروس سر از پا نمی شناسد و بی صبرانه بدون دیدار قبلی منتظر روز عقدش با دختر مورد علاقه اش می ماند.

 

چون طبق رسم دو خانواده، دختر و پسر تا زمان نشستن پای سفره عقد یکدیگر را ملاقات نمی کنند این موضوع داماد را به دردسر بزرگی می اندازد. بالاخره روز پیوند دختر و پسر فرا می رسد و همه چیز مهیای جاری شدن خطبه عقد بین عروس و داماد می شود. مهمان ها هم مانند عروس بی صبرانه منتظر ورود داماد می نشینند که با ورود او جیغ شادی بلند می شود.

 

داماد قبل از نشستن روی صندلی ناگهان چشم اش به عروس می افتد و دچار گیجی می شود که عروس آینده اش چرا تغییر کرده است؟ سکوت عجیبی فضا را پر می کند. همه هاج و واج یکدیگر را نظاره می کنند که داماد چرا رنگ به رویش نمانده و به یک باره دگرگون شده است و برای نشستن پای سفره عقد تعلل می کند. قبل از این که مادر داماد وارد میدان شود ناگهان داماد عقب عقب برمی گردد و پا به فرار می گذارد! بعد از فرار داماد، مراسم عقدکنان به هم می خورد و بین دو خانواده شکرآب می شود.

 

پدر داماد که به شدت از رفتار پسرش گیج و عصبانی است به دنبال داماد فراری می رود تا علت ماجرا را جویا شود. داماد فراری می گوید: روزی که داخل اتوبوس دختر مورد علاقه ام را دیدم چون دقیق او را نمی شناختم او را با دختر یکی از بستگان اشتباه گرفتم و به مادرم معرفی کردم که از قضا آن خانواده نیز دختر دم بخت داشتند. مادرم هم بی اطلاع از این ماجرا مراسم عقد کنان را برپا کرد تا این که روز عقدکنان با رو به رو شدن با همسر آینده ام شوکه و متوجه عروس اشتباهی ام شدم.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 18:58

حضور یک موجود عجیب در افتتاحیهٔ مسابقات مهم در انگلستان/ آیا «گوساله‌پرستان» نوین اعتقاد خود را علنی می‌کنند؟

برگزاری مراسم افتتاحیه

در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای مشترک المنافع، یک سازه با ارتفاع ۱۰ متری به شکل یک گاو، محور رویداد بود و مناسکی چون آیین تقدیس و پرستش به وضوح با محوریت این موجود عجیب صورت گرفت.


حضور یک موجود عجیب در افتتاحیهٔ مسابقات مهم در انگلستان/ آیا «گوساله‌پرستان» نوین اعتقاد خود را علنی می‌کنند؟
گروه ویژه فارس: رویداد موسوم به «بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع ۲۰۲۲» از ۲۸ ژوئیه تا ۸ آگوست در شهر بیرمنگام انگلستان برگزار شد. این رویداد ورزشی- فرهنگی که در بین شرکت‌کنندگانی از کشورهای مشترک‌المنافع - کشورهایی که مستعمرات سابق و لاحق استعمار بریتانیا بوده و هستند- می‌شود، در کنار همه اخبار و گزارش‌ها دربارهٔ متن و حواشی آن، امسال به واسطهٔ یک اتفاق عجیب مورد توجه ویژه قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها، یک سازه با ارتفاع ۱۰ متری به شکل یک گاو، محور رویداد بود و مناسکی چون آیین تقدیس و پرستش به وضوح با محوریت این موجود عجیب صورت گرفت.

اگرچه، مطبوعات و رسانه‌های جریان اصلی تلاش کردند با دادن عنوان «گاو خشمگین» تا حدی حضور آن را به سنت‌های قدیمی شهر بیرمنگام ربط دهند، اما خود این رسانه‌ها هم نتوانستند حیرت ها را از ساخت چنین مجسمه ای و انجام چنان مراسم آیینی - که به شدت یادآور آیین‌های دوران بت‌پرستی و پاگانیسم بود- پنهان کنند.





ناظران با دیدن تصاویر این مراسم افتتاحیه به سادگی تشخیص می‌دهند که این مراسم هیچ ربطی به ورزش ندارد و دقیقاً حاضران و مشارکت‌کنندگان در میدان، در حال تقدیس و عبادت این گاو عظیم‌الجثه هستند.





گاو در سنت یهودی- مسیحی، نماد بسیار آشنایی است و ‌ طبق روایت عهد عتیق و تأیید قرآن کریم، خداوند به واسطهٔ نافرمانی‌ها و بهانه‌گیری‌های مستمر بنی اسراییل در اجرای فرامین الهی، ورود به سرزمین مقدس را تا ۴۰ سال بر آنان ممنوع می‌کند و سرگردانی آن‌ها در بیابان (وادی تیه) آغاز می‌شود.



یکی از بزرگ‌ترین گناهان بنی‌اسراییل که خشم الهی را برانگیخت، گرد آمدن این قوم در غیاب موسی (ع) حول «گوساله سامری» و پرستش آن بود. طبق نظر شمار زیادی اسطوره‌پژوهان و دین‌شناسان، گوساله سامری در واقع بتی بود که نماد «بعل»، خدای مورد پرستش بابِلی‌های باستان و شماری از اقوام و مردمان کهن بین‌النهرین و غرب آسیا (از جمله کنعانیان) بوده است. این خدا (در واقع تجسم شیطانی) به واسطهٔ پیوند خوردن با آیین قربانی انسان معروف است.





همین موجود یعنی گاو به بالدار در تمدن فنیقی (که همسایگان عبرانی‌ها و قوم حضرت ابراهیم و حضرت موسی بودند) نیز مورد پرستش بود که با نام «مولوخ» یا «مولِخ» پرستیده می‌شد و به احتمال زیاد همان واژه‌ای است که در دیگر زبان‌های سامی (عبری، عربی) به صورت «مَلِک»(خداوند) می‌شناسیم. نگاره‌هایی باستانی از مجسمه عظیم مولوخ در هیات گاو بالدار وجود دارد که در آن‌ها پرستندگان او، نوزادان خود را در دستان گداختهٔ مجسمه مولوخ می‌گذاشتند و قربانی می‌کردند!









یکی دیگر از مظاهر مولوخ، «جغد» است. هر دوی این نمادها (گاو بالدار و جغد) در محافل سری و شیطان‌پرستی امروز جزو مقدسات هستند و علامت معروف «شاخ شیطان» ظاهراً برگرفته از شاخ مولوخ است. در نوامبر ۲۰۱۹، در نمایشگاهی که در مجموعه تاریخی کُلوسِئوم شهر رُم توسط واتیکان برگزار شد، مجسمه رعب‌آوری از مولوخ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بعل، به عنوان یک سرالگو از خدایان عصر بت‌پرستی، در فرهنگ مصر باستان هم حضور دارد. معروف‌ترین تجلی آن، «آپیس» نام دارد که در واقع تجسم یکی از ایزدان اصلی مصر باستان با نام «اوزیریس» است. نام و ماهیت آپیس هم با قربانی انسان و به خصوص کودکان گره خورده است.









گفته می‌شود بت اصلی «بعل» که بسیار بزرگ بوده، در شهر باستانی «بعلبک» لبنان قرار داشته و اصولاً نام این شهر از همین موجود گرفته شده است. برخی پژوهشگران تاریخ شبه‌جزیره عربستان، بین واژهٔ «بعل» و واژهٔ «هُبل» که یکی از بت‌های اصلی مورد پرستش اهل مکه در دوران جاهلیت بود، تقارن و هم‌راستایی تشخیص داده‌اند. یکی از معروف‌ترین معابد باستانی بعل، معبد شهر پالمیرا در سوریه است که در دوران اشغال خاک سوریه توسط داعش، تصاویر آن در کانون اخبار بود.

در رُم باستان، از مجسمهٔ بعل که درون آن خالی بود، به عنوان ابزار شکنجه یا قربانی انسان استفاده می‌شد، به این ترتیب که قربانی نگون‌بخت را دست و پا بسته به درون این مجسمه می‌گذاشتند و زیر شکم آن آتشی می‌افروختند و انسان بیچاره در آن زنده زنده جزغاله می‌شد و دود از بینی مجسمه بیرون می‌زد. این مجسمه اکنون در «موزه شکنجه» در شهر بروژ بلژیک به نمایش عمومی گذاشته شده است.









یهوه در آیه ۲۱ باب ۱۸ کتاب لاویان می‌گوید:

" و کسی از ذریت خود را برای مولوخ از آتش مگذران و نام خدای خود را بی‌حرمت مساز. من یَهُوَه هستم."

این نشان می‌دهد که ذبح و سوزاندن فرزند پای بت مولوخ، رسمی ریشه‌دار در بین لاویان (کاهنان بعل) بوده است.

و در آیه ۳۳ باب ۸ کتاب داوران می‌خوانیم:

" و واقع شد بعد از وفات جِدْعُون که بنی‌اسرائیل برگشته، در پیروی بعل‌ها زنا کردند و بعل بَرِیت را خدای خود ساختند."

در قرآن کریم هم در آیه ۱۲۵ سوره مبارکه صافات آمده است:

"أَتَدْعُونَ بَعْلًا وَتَذَرُونَ أَحْسَنَ الْخَالِقِینَ/آیا بت بعل نام را (خدا) می‌خوانید و خدای بهترین آفریننده عالم را ترک می‌گویید؟"

طبق تفسیر مشهور، این جمله از زبان حضرت الیاس (ع) خطاب به قومش بیان شده که «بعل» را می‌پرستیدند.

البته این ارادت و احترام برای موجودیت‌های اهریمنی باستان، تاکنون هم چندان پنهان از دیده و نظر اهل تحقیق نبوده، منتهی چنان مغزشویی عمومی از طریق رسانه‌ها بر اذهان عموی حاکم شده که خیلی از اوقات عموم مردم حقیقت عیان پیش چشم را می‌بینند و «نمی‌بینند». برای مثال، نماد «وال استریت»، مرکز جغرافیایی نظام سرمایه‌داری حاکم بر دنیا، همین «گاو خشمگین» است که بلاتردید نماد همان گوسالهٔ سامری است که در زمان غیبت حضرت موسی (ع) از قوم خود، بنی‌اسراییل به پرستش آن اغوا شدند و خدای متعال را به فراموشی سپردند.





این که «گوساله‌پرستان» پنهان عصر مدرن که تاکنون زیر نقاب و لعاب سکولاریزم، علم پرستی و پوزیتیویسم منطقی، خود را دشمن هر نوع باور، اعتقاد و سنت کهن جا می‌زدند و بر ریشهٔ هر نوع دین الهی می‌کوبیدند، حال این‌چنین عیان، اعتقادات عمیق و هرگز قطع‌نشدهٔ خود را به نیروهای شریر و شیاطین باستانی عیان کرده و فریاد می‌زنند، به شدت جای تأمل دارد.

 

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 156 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 17:11

حقایق باورنکردنی درباره ضرورت شام عروسی در باغ تالار

باغ تالار ظرفیت پایین در تهران

مهم نیست که شما چقدر برای آرایش عروس، تشریفات باغ تالار یا لباس عروس و داماد هزینه می‌کنید؛ نتیجه بازی تنها با شام باغ تالار عروسی مشخص خواهد شد.


به گزارش بازار، مهم نیست که شما چقدر برای آرایش عروس، تشریفات باغ تالار یا لباس عروس و داماد هزینه می‌کنید؛ نتیجه بازی تنها با شام باغ تالار عروسی مشخص خواهد شد. مهمانان مراسم عروسی تا سال‌ها بعد درباره غذای باغ تالار صحبت می‌کنند و اگر شام خوبی خورده باشند، همیشه عروس و داماد را دوست خواهند داشت. در این مقاله از سایت عروسی برای شما در مورد ویژگی‌های بهترین شام باغ تالار بیشتر گفته‌ایم.

شام عروسی در باغ تالار از سلامت جان مهمانان مهم تر است

حقایق باورنکردنی درباره ضرورت شام عروسی در باغ تالار

خوردن شام عروسی در باغ تالار بسیار با اهمیت است؛ حتی وقتی که شعله‌های آتش جان مهمانان را تهدید می‌کنند. شاید این جمله مسخره به نظر برسد اما رویدادی واقعی می‌تواند آن را اثبات کند. اولویت‌های زندگی می‌گویند که گاهی نجات دادن جان بر خوردن ارجحیت دارد ولی یک عروسی در هند خلاف آن را ثابت کرد. طبق خبر باشگاه خبرنگاران جوان وقتی باغ تالار عروسی انصاری بهیواندی در ایالت ماهاراشترا دچار سانحه حریق شد، هنوز تعدادی از مهمانان به صرف شام مشغول بودند. این ویدیو طنزآمیز که در شبکه‌های اجتماعی بسیار دیده شد، واکنش‌های متفاوتی را در بر داشت. این اتفاق علاوه بر خنده‌دار بودن، بر اهمیت شما عروسی در باغ تالار تأکید داشت.

بسیاری از کسانی که به عروسی دعوت می‌شوند، شام این شب رویایی را اتفاقی ویژه و منحصر به فرد تلقی می‌کنند. مهمانان شما هم بیشتر از هر جزئیات دیگری به شامی که در باغ تالار نوش جان می‌کنند توجه دارند و اگر این غذاها اندکی با سلایقشان سازگار نباشد به سرعت لب به شکایت می‌گشایند. در این مقاله از سایت عروسی برای شما از ویژگی‌های یک شما عالی در باغ تالار گفته‌ایم؛ تا آخرین خط همراه ما باشید.

بهترین منو شام عروسی باغ تالار

خوردن یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی انسان‌ها است و اگر مهمانان جشن عروسی شما شام خوبی نوش جان کنند، خاطره آن را هرگز فراموش نمی‌کنند. باغ تالار فضایی بسیار رمانتیک دارد و میل کردن غذا در آن می‌تواند بسیار خاطره انگیز باشد. غذاهای ایرانی که در منو شام باغ تالار عروسی قرار می‌گیرند، از جلوه خاصی برخوردار هستند. به این نکته توجه فرمایید که سلایق متفاوت را در انتخاب منو شام عروسی خود در نظر بگیرید، مبادا کسی نتواند غذای مورد علاقه خود را در منو باغ تالار پیدا کند که تا همیشه باید شماتت‌های او را تحمل کنید. باغ تالارهایی که غذاهای باکیفیت طبخ می‌کنند باعث رضایت مهمانان شما خواهند شد، پس به کیفیت غذاها بیشتر از کمیت آن‌ها توجه فرمایید. چند غذای اصیل و خوشمزه به لشکر بی‌فایده غذاهای بی‌کیفیت ارجحیت دارند.

عروسی در باغ تالار و منو خوشمزه ترین غذاها

کباب کوبیده
جوجه کباب
زرشک پلو با مرغ
باقالی پلو با ماهیچه
برنج سفید با انواع خورشت‌های اصیل ایرانی مانند قرمه سبزی و خورشت فسنجان
علاوه بر این غذاهای لذیذ ایرانی، باید به دسرها و پیش غذاها و همچنین سلیقه افراد گیاه‌خوار هم توجه فرمایید. رزرو باغ تالار با ورودی رایگان، باغ تالار قیمت مناسب و باغ تالار بدون ورودی در تهران و شهرستان‌ها می‌تواند دست شما را برای انتخاب بهترین منو شما باز بگذارد.

فهرست نکات ضروری شام باغ تالار

مردم برای انتخاب‌های خود همیشه پیش‌فرض‌های ذهنی دارند، قالب‌هایی که در ذهن شکل گرفته‌اند و انتخاب‌ها بر اساس آن‌ها ساده‌تر خواهد بود. این پیش‌فرض‌های ذهنی برای سنجش کیفیت شام باغ تالار نیز باعث سوگیری‌های مختلفی می‌شوند. برای انتخاب منو شام عروسی به آداب و سنت‌ها، مذاهب، آیین‌ها و سلایق جمعی مهمانان خود توجه فرمایید تا پیش روی گل آنان شرمنده نشوید.
حداقل شش ماه قبل از مراسم عروسی در باغ تالار، قرارداد شام عروسی را با تشریفات تنظیم فرمایید. برنامه‌ریزی و آینده‌نگری باعث می‌شود که نتایج درخشانی کسب کنید.
پول همیشه حرف اول و آخر را می‌زند؛ برای انتخاب شام عروسی باغ تالار به بودجه مالی خود توجه فرمایید. چند غذای محدود باکیفیت حتماً به یک لیست بلند بالای بی‌کیفیت برتری دارند.
سال‌های سال است که چشم و هم چشمی ازدواج‌ها را سخت کرده است. برای انتخاب منو شام باغ تالار عروسی از چشم و هم چشمی، بریز و بپاش و اسراف صرف نظر کنید.
از قدیم و ندیم گفته‌اند که عجله کار شیطان است؛ یعنی انتخاب بدون صرف زمان کافی نتیجه دل‌چسبی به همراه نخواهد داشت. وقت گذاشتن برای انتخاب منو باغ تالار نتایج شگفت‌انگیزی به همراه خواهد داشت و باعث شکفتن سلایق و خلاقیتتان بر سر میزها خواهد شد.
برای تهیه منو غذا باغ تالار باید از مواد اولیه تازه و سالم استفاده شود، مواد اولیه تازه و سالم باعث افزایش کیفیت غذای شام عروسی شما خواهد شد. حتماً این درخواست خود را به صورت کتبی با تشریفات در میان بگذارید تا حرف و حدیثی در آن باقی نماند.
یکی از راه‌های جلوگیری از اشتباه و خطا، بررسی و بازبینی فرایند انجام کار است. حتماً دو هفته پیش از مراسم عروسی به فرایند تهیه و برنامه‌ریزی شام عروسی توجه فرمایید تا ایرادی در کار نباشد. این زمان بهترین وقت برای جبران اشتباهات و انحرافات از مسیر برنامه‌ریزی‌شده شام باغ تالار است.
برای انتخاب بهترین باغ تالار روی کمک سایت عروسی حساب باز کنید!

حقایق باورنکردنی درباره ضرورت شام عروسی در باغ تالار

سایت جامع و کامل عروسی، به عنوان اولین و بزرگ‌ترین سایت معرفی خدمات عروسی و زیبایی برای راهنمایی زوج‌ها خوشبخت در اختیار شما قرار دارد. شما برای یافتن بهترین خدمات عروسی شهر و شهرستان خود می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و پس از تماشای نمونه کارها با مورد باب طبع خود تماس حاصل فرمایید. تحقیق و مقایسه رمز بهترین انتخاب‌ها برای ساختن شب رویایی زندگی شماست؛ این مهم در سایت ما به بهترین شکل و با دسترسی آسان فراهم شده است. شما با کمک سایت عروسی می‌توانید بهترین باغ تالار شرق تهران، باغ تالار تهران، باغ تالار مشهد، باغ تالار در شهریار، باغ تالار کن و باغ تالار در هر جای کشور را پیدا کنید و با کمی جستجو در سایت ما، آگهی معرفی زیباترین باغ تالار تهران و شهر خود را بیابید و با خیال راحت مراسم عروسی خود را برگزار کنید. قیمت باغ تالار های معرفی شده در سایت عروسی منصفانه هستند و شما از بهترین کیفیت و خدمات با کمترین هزینه بهره‌مند خواهید شد.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 17:57

شرایط جدید رزرو تالار عروسی چیست؟

رزرو باغ عروسی

برنا نیوز

اگر شما هم در انتخاب تالار عروسی یا باغ عروسی مردد هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درخصوص تالار پذیرایی و نکات مربوط به رزرو آن داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید.


اگر شما هم در انتخاب تالار عروسی یا باغ عروسی مردد هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درخصوص تالار پذیرایی و نکات مربوط به رزرو آن داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید. تالار عروسی مکانی باشکوه و مجلل برای برگزاری جشن‌هایی چون عروسی، عقد و دیگر مراسم که سقف آن پوشیده است. که در این پست شرایط رزرو تالار را میتوانید مطالعه کنید.



همچنین برنامه‌ها در تالارهای پذیرایی با نظم بیشتری انجام می‌گیرد و برای تازه عروس و دامادهایی که تعداد مهمان آن‌ها بسیار نیست، می‌تواند بهترین انتخاب باشد.



شرایط رزرو تالار چگونه است؟
پس متوجه شدیم که تالار پذیرایی چیست؛ اکنون باید بدانیم شرایط رزرو تالار چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد.

این نکات عبارت است از:

میزان بودجه
اولین موردی که باید در مبحث شرایط رزرو درنظر بگیرید، میزان بودجه مورد نظر خود است، زیرا علاوه بر جدابودن قیمت ورودی‌های تالار عروسی از دیگر خدمات، قیمت نهایی رزرو تالار وابسته به عوامل مهمی چون نحوه گل‌آرایی و تزئین دکوراسیون، میزان محبوبیت و محل تالار پذیرایی، نحوه پذیرایی و منوی آن مانند نوشیدنی و دسر، سلف سرویس بودن، برخورداری از گروه موسیقی و برنامه‌های جانبی دیگر چون آتش‌بازی، داشتن سلف‌سرویس، منو غذاهای مربوط به شام و کیفیت آن‌ها، می‌باشد.

میزان ظرفیت تالار
بعد از تعیین بودجه و مشخص کردن انتظارات مورد نیاز خود از یک تالار پذیرایی، باید به تعداد مهمان‌های خود دقت بسیاری داشته باشید؛ زیرا در برخی مواد علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر، قسمت اعظمی از تالار نسبت به کم بودن مهمان‌ها یا شما خالی مانده که این مورد جلوه زیبایی به فضای عروسی شما نمی‌بخشد.

همچنین اگر تعداد مهمان‌های انتخابی شما نیز بیشتر از ظرفیت تالار رزروشده باشد، علاوه بر نبودن فضایی زیبا از عروسی، باعث دلخوری و ناراحتی مهمان‌ها به علت کمبود جا نیز می‌شود.

امکانات تالار
یکی دیگر از مهم‌ترین موارد برای رزرو تالار پذیرایی، بحث امکانات آن است.

در این بخش شما باید موارد مهمی چون وجود یا عدم وجود پارکینگ، جایگاه عروس و داماد و نحوه طراحی آن، راحت بودن میز و صندلی برای مهمان‌ها، داشتن دیگر امکاناتی چون وجود آلاچیق و جایگاه ویژه برای عکاسی با مهمان‌ها و چگونگی تزیین تالار را در نظر بگیرد.

علاوه‌بر این باید از مدیریت بپرسید در صورت نبود پارکینگ آیا مهمان‌ها برای پارک ماشین با مشکل مواجه می‌شوند یا خیر؟

نحوه ارائه خدمات
قطعا یکی از مواردی که این شب را برای میهمانان خاطره انگیز و به یادماندنی‌تر می‌کند، چگونگی ارائه خدمات به آن‌ها است.

به همین خاطر قبل از رزرو تالار باید این سوال را بپرسید که برخورد و نحوه خدمت‌رسانی پرسنل چگونه بوده و آیا تعداد پرسنل حاضر در تالار جوابگوی پذیرایی از تعداد مهمان‌های شما می‌باشد یا خیر؟

بررسی اتاق پُرُو و سرویس بهداشتی
یکی دیگر از موارد در پاسخ به سوال شرایط رزرو تالار چگونه است، بررسی دو مکان مهم و ضروری در طول مراسم یعنی اتاق تعویض لباس و سرویس بهداشتی است.

از جمله مواردی که باید یک سرویس بهداشتی خوب از آن برخوردار باشد، شامل موارد چون وجود سرویس فرنگی و ایرانی، توشه نگه‌دار در محل، دستگاه و دستگاه خشک‌کن دست، دستمال رولی و تعداد سرویس‌ها در بخش مردانه و زنانه می‌باشد.

اما اتاق تعویض لباس نیز باید شرایط مناسب برای مهمانان داشته باشد که از مهم‌ترین آن می‌توان وجود نور کافی، وجود آینه قدی به تعداد مناسب، وجود کمد و محلی برای آویزان کردن لباس و کوچک یا بزرگ بودن اتاق را نام برد.

سیستم برق اضطراری
یکی دیگر از نکاتی که باید توجه کنید، پیش‌بینی اتفاقات غیرمنتظره است، یعنی از وجود سیستم برق اضطراری تالار پذیرایی مطمئن شوید تا در صورت قطعی برق ناگهانی، زیباترین شب زندگی شما بهم نخورد.

سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
بسته به اینکه شما چه فصلی را برای عروسی خود انتخاب می‌کنید، باید به یکی دیگر از مهم‌ترین مسائل رزرو تالار یعنی برخورداری از سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مناسب تالار، اطمینان پیدا کنید.

اگر مراسم شما در فصل تابستان برگزار شود و تالار از سیستم سرمایشی خوبی برخوردار نباشد، این مورد باعث کلافگی مهمان‌ها، تعریق زیاد و بهم خوردن میکاپ آن‌ها و عروس خانم و در نهایت تهدید آسایش و راحتی شما و مهمانان می‌گردد.

همچنین نبود سیستم گرمایشی مناسب در فصل سرد سال نیز ممکن است موجب سرماخوردگی مهمانان بخ خصوص کودکان شود.

چگونگی تعهدات تالار
یکی دیگر از مواردی که باید دقت بسیاری داشته باشید، تعهدات تالار در هنگام عقد قرارداد است؛ شما باید مفاد موجود در قرارداد را به دقت خوانده و در مورد مسائلی چون شرایط فسخ قرراداد، مسئولیت تالار در برابر اشیا گمشده، مبلغ استرداد در صورت فسخ قرارداد، زمان پرداخت مابقی هزینه و دیگر سوالات این چنینی که در عقد قرارداد مهم می‌باشد به جستجو و بررسی آن بپردازید.

عقد هم یکی از موارد مهمی است که میتوانید قبل از رزرو تالار ، سالن عقد مورد نظر خود را پیدا کنید.

تالار پذیرایی چیست ؟ شرایط رزرو تالار چگونه است؟
با رسیدن به انتهای مبحث تالار پذیرایی چیست و شرایط رزرو تالار چگونه است، می‌خواهیم به یکسری از نکات مهم دیگر اشاره کنیم.

از دیگر مواردی که باید نسبت به رزرو یک غذا سخت‌گیر باشید، بررسی کیفیت غذا و منوی سرو آن، لوکسین تالار از نظر نبود ترافیک سنگین و میزان مسافت آن، مشخص کردن تاریخ رزرو تالار و اقدام برای آن از چندماه قبل برای تاریخ انتخابی و برخورداری از حق انتخاب گروه موسیقی، است.

در نهایت اگر بازهم سوالی در این خصوص دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و یا با کارشناسان ما درخصوص رزرو و شرایط آن تماس حاصل فرمایید.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 17:17

عروسی خبرساز فوتبالیست معروف؛ داماد عوض شد

اولین قدم برگزاری مراسم عروسی

افکار نیوز

انتشار تصاویر قبل از مراسم عروسی و زمان برگزاری مراسم ازدواج فوتبالیست معروف همه را متعجب کرد.

عروسی خبرساز فوتبالیست معروف؛ داماد عوض شد
محمد بویا تورای مهاجم تیم ملی فوتبال سیرالئون در اقدامی عجیب و خبرساز در مراسم عروسیش شرکت نکرد و برادرش را به مراسم عروسی فرستاد تا انتقالش به یک تیم جدید را نهایی کند! در ادامه این بخش از نمناک در مورد جزئیات این خبر اطلاعات بیشتری ارائه می دهیم.

اتفاق عجیب در مراسم عروسی محمد بویا، فوتبالیست معروف
محمد بویا تورای ملی‌پوش سیرالئون که دو فصل را در باشگاه چینی "هنان سونگشان لانگ منگ" گذراند، تابستان امسال با تیم سوئدی مالمو قرارداد امضا کرد. او به درخواست باشگاه فوتبال جدیدش زودتر از موعد قبل و برای تمرینات پیش فصل به سوئد سفر کرد و به همین خاطر در مراسم عروسی خودش حضور نیافت و برادرش را به مراسم عروسی خود فرستاد.

تراکتور بیخیال مهاجم خارجی شد؟

خبر بد برای استقلال پیش از شروع بازی‌های لیگ

مراسم عروسی بویا تورای با همسرش برای 21 جولای برنامه ریزی شده بود، این بازیکن فوتبال قبل از سفر به سوئد و پیش از ترک کشورش برای سفر با همسرش عکس گرفت،

 

این تصاویر را در ادامه در حساب توییتری خود منتشر کرد و نوشت:

ما از قبل این عکس ها را گرفتیم پس انگار که آنجا بوده ام. اما آنجا نبودم. بردارم نماینده من در مراسم عروسی واقعی بود.

عروسی خبرساز فوتبالیست معروف؛ داماد عوض شد

این بازیکن 27 ساله فوتبال که اولین بازی خود در مالمو را در مرحله مقدماتی لیگ اروپا در اواسط هفته انجام داد، امیدوار است که بتواند بعد از برنده شدن در لیگ به ماه عسل برود.

تورای با لبخندی در این باره گفته است:

«ما لیگ را برنده خواهیم شد و سپس به ماه عسل خواهیم رفت»

او ادامه داد:«سعی می‌کنم هرچه زودتر همسرم را به سوئد و مالمو بیاورم تا اینجا با من زندگی کند.»

 

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 126 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:53

ازدواج به سبک ایرانی با سرویس های کامل و خدمات کامل

باغ تالار مختلط شرق تهران

خبر آنلاین

در برنامه ریزی عروسی انتخاب بهترین تالارهای عروسی و یا گشتن به دنبال باغ تالار مناسب با شرایط و بودجه شما نیز از مواردی است که نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد و می تواند انتخاب سختی باشد. می توانید لیست ازدواج ایرانی را در وب سایت مشاهده کنید و بر اساس شهرتان انتخاب راحت و مناسب تری داشته باشید.

برای زوج های جوانی که در حال برنامه ریزی مراسم عقد و عروسی خود هستند، یک وب سایت مرجع برای پیدا کردن بهترین انتخاب ها مانند تالارهای عروسی، باغ تالارهای عروسی، سالن های عقد، آتلیه های عروس، سالن های زیبایی عروس، تشریفات عروسی و بسیاری از جزئیات دیگری که برنامه ریزی برای هر کدام می تواند زمان بر و دشوار باشد، یک کمک بزرگ است.

این روزها، عروس‌ خانم ها به ابزارهای آنلاین مانند وب‌سایت‌های عروسی رو می‌آورند تا برنامه‌ریزی عروسی راحت تری داشته باشند. اگر در روند برنامه ریزی جشن خود هستید گزینه هایی که وب سایت ازدواج ایرانی در اختیار شما قرار می دهد می تواند استرس زیادی را از شما دور کند.

با انتخاب خدمات عروسی از وب سایت ازدواج ایرانی این اطمینان وجود دارد که فروشندگان توسط تیم ازدواج ایرانی تایید شده اند و بین مشتری و خدماتی که انتخاب می کند، شفافیت کاملی وجود خواهد داشت.

همه جزئیات عروسی در وب سایت ازدواج ایرانی قابل بررسی و مشاهده یا مقایسه است. جزئیات لازم برای برگزاری یک جشن عقد یا عروسی در یک جا که برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. می توانید بدون نگرانی اطمینان داشته باشید که دیگر هیچ چیز برای یک مراسم عروسی از قلم نمی افتد.

با شیوع مجدد ویروس کرونا بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند که مراسم عروسی خود را به یک جشن عقد در سالن عقد تغییر دهند، چرا که به این شکل مهمانان کمتری دعوت خواهند شد و جشن خصوصی تری برگزار می شود که می تواند از شیوع بیماری جلوگیری کند. همچنین با وجود سالن های عقد زیاد در شهرهای بزرگ مانند تهران، انتخاب بهترین سالن عقد ممکن است کار راحتی نباشد. در این شرایط می توانید بدون مراجعه حضوری برای پیدا کردن مورد مناسب، در وب سایت ازدواج ایرانی لیستی از بهترین ها را مشاهده کنید، عکس ها و ویدیوهای مربوط به سالن عقد مورد نظر را ببینید و بین چند گزینه تصمیم گیری راحتی داشته باشید.

خدمات ازدواج

در برنامه ریزی عروسی انتخاب بهترین تالارهای عروسی و یا گشتن به دنبال باغ تالار مناسب با شرایط و بودجه شما نیز از مواردی است که نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد و می تواند انتخاب سختی باشد. می توانید لیست ازدواج ایرانی را در وب سایت مشاهده کنید و بر اساس شهرتان انتخاب راحت و مناسب تری داشته باشید.

ازدواج ایرانی به شکلی ساده، در عین حال کامل و کاربردی یکی از بهترین وب سایت های خدمات عروسی است که به عروس و دامادهای بسیاری کمک کرده تا جشن عقد و عروسی خود را به بهترین شکل برنامه ریزی کنند. ازدواج ایرانی معرفی خدمات عروسی در تمامی شهرهای بزرگ ایران را انجام می دهد و هدف اصلی کمک برای کمتر شدن دغدغه های زوج های جوان است. دسترسی به قسمت های مختلف سایت بسیار ساده است و در هر آگهی می توانید اطلاعات و تصاویر مربوط به آن را با جزئیات مشاهده کنید، شماره تماس و آدرس نیز در هر آگهی درج شده است که برای رزرو وقت می توانید علاوه بر تماس، برای آگهی مورد نظر در سایت پیام خود را ارسال کنید.

اگر شما تصمیم به ارائه خدمات مجموعه خود دارید و مدیریت تالار عروسی، باغ تالار، آتلیه، مزون و یا هر بخش دیگری که مربوط به عروسی است را برعهده دارید، می توانید به صورت رایگان یک ماه عضویت ازدواج ایرانی را دریافت کنید و در صورت گرفتن بازخورد مورد نظر، خدمات خود را به صورت دائمی در این وب سایت ارائه دهید.

هدف ازدواج ایرانی کاهش دغدغه عروس و دامادهای عزیز و ساختن یک تجربه عالی از مهم ترین شب زندگی آن ها است تا خاطره ای به یاد ماندنی ایجاد کند.

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 15:45

در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد

گل آرایی میز بله برون

سفره عقد یکی از سفره های سنتی ایرانی و نمادی از عناصر زندگی بخش و تعالی بخش است که پشتوانه ای غنی دارد. در گذشته خانواده ی داماد سفره ی عقد را تهیه و در مراسم بله برون به منزل عروس می بردند و خانواده ی عروس وظیفه چیدن آن را بر عهده داشتند.


در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد

به گزارش «شیعه نیوز»، سفره عقد یکی از سفره های سنتی ایرانی و نمادی از عناصر زندگی بخش و تعالی بخش است که پشتوانه ای غنی دارد. در گذشته خانواده ی داماد سفره ی عقد را تهیه و در مراسم بله برون به منزل عروس می بردند و خانواده ی عروس وظیفه چیدن آن را بر عهده داشتند.

امروزه این سفره که نماد شکل گرفتن خانواده است، را در مراسم عقد می گسترانند و عروس و داماد بر سر آن می نشینند و به خطبه عقد گوش فرا می دهند.
بخوانید ...
کدام جنس پارچه برای بدن ما مضر هستند؟
خانوادگی دور هم غذا خوردن چه فوایدی دارد؟

اجزای سفره عقد هریک معنایی ویژه و زیبا دارند. در این بخش در خصوص اجزا و فلسفه سفره عقد صحبت خواهیم کرد و هر یک از اجزای آن را برایتان شرح می دهیم.

اجزای سفره عقد

سفره عقد معمولا شامل پارچه ای است که طبق ذوق و سلیقه طراح آن پهن می شود و تمامی اجزا بر روی آن قرار می گیرند که هر کدام پر از معناهای ویژه و زیبا و سمبل خاصی هستند.

جانماز

قرار دادن جانماز پای بندی زوج نسبت به اصول دین اسلام است. بر سفره عقد جانمازی از جنس ترمه با آستر ساتن خوش رنگ یا مخمل سفید قرار می دهند و رویش را با نخ براق نقره ای سوزن دوزی می کنند و روی آن مهر و تسبیح زیبایی می گذارند.

قرآن مجید

یکی از اجزای مهم سفره عقد قرآن است که نشانه عقیده و ایمان طرفین و مورد تایید بودن وصلت از سوی پروردگار و طلب یمن و برکات الهی است. در سفره عقد کتاب خدا را جلو آینه و بالای جانماز قرار می دهند.


تخم مرغ از لوازم سفره عقد

از گذشته تا کنون بر سر سفره عقد پنج، دوازده یا چهارده تخم مرغ به نیت پنج تن دوازده امام (ع) و چهارده معصوم(ع) قرار می دهند.

تخم مرغ نماد تولد وتداوم نسل است و به نیت ادامه نسل زن و مرد وبچه دار شدن بر سر سفره عقد قرار می گیرد.

در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد


آینه و شمعدان

البته که آینه و شمعدان از اجزای مهم سفره عقد محسوب می شوند که آن را در صدر سفره و رو به عروس و داماد قرار می دهند. آینه نشانه روشنی زندگانی است و عروس و داماد با نگریستن در آن دلهایشان نسبت به هم مانند آینه صاف و زلال می شود.

کیفیت مهم تر از کمیت است

در دو سوی آینه دو شمعدان نقره یا برنز یا بلورین با شمع های فروزان قرار می گیرد که نشانه آرزوی روشنایی وگرمی در پیوند عروس و داماد است.

آب از لوازم سفره عقد

برخی از افراد به رسم پیشینیان درون سفره عقد به نیت خلوص، پاکی و صداقت در زندگی کاسه ای آب می گذارند و گاهی دو ماهی قرمز نیز در آن می اندازند که نشانه حیات است و یا برای تزئین به جای ماهی برگ تازه ای از درخت نارنج یا گلبرگ های گل و شمع استفاده می کنند.

فندق، گردو و بادام

بر سر سفره عقد ظرفی از فندق، گردو و بادام قرار می دهند که نشانه توانمندی و گسترده بودن سفره خوراک عروس و داماد است. درخت گردو عمر طولانی دارد و گردو نمادی برای طول عمر عروس و داماد است.

نقل و سکه

امروزه بر سر سفره عقد مخلوطی از نقل سه مروارید و پولک را در بسته بندی های کوچک قرار داده و با روبان تزئین می کنند و بر سر سفره عقد قرار می دهند. نقل نشانه ی شیرین کامی و سکه های طلایی که روی آن مبارک باد یا نام مبارک حضرت مهدی (عج) ضرب می شود ، برای افزایش روزی عروس و داماد سر سفره ی عقد گذاشته می شود.

نان و پنیر و سبزی از لوازم سفره عقد

بر سر سفره عقد ظرفی از نان وپنیر و سبزی تزئین شده قرار می دهند. نان نشانه ی برکت خداوند و پنیر را برای وسعت روزی و سپید بختی بر سر سفره قرار می دهند. سبزی نیز نشانه ی سلامتی، سر سبزی و خرمی است. سبزی عقد، سبزی خوردن است که از تره، ریحان، شاهی، نعناع، تربچه و پیازچه تشکیل می شود.

میوه

بر سر سفره عقد سبدی از میوه های رنگین مانند انار، سیب و آناناس و… قرار می دهند به نیت اینکه عروس و داماد از مواهب رنگارنگ الهی ونعمت های طبیعی خداوند در زندگی بهره مند گردند.

کاسه نبات و شیرینی

نبات اعلای زعفرانی یکی از اجزای سفره عقد و نماد آروزی شیرینی پیوند عروس داماد است که در بالای سفره عقد، به شکل زیبا و طبقاتی قرار می دهند. طراحی های بسیار متنوعی بر روی شاخه نبات می شود که یکی از عناصر زیبای هر سفره عقدی است.

همچنین ظرفی از شیرینی را که دارای دو نوع شیرینی خشک و تر است را بر سفره قرار می دهند. این شیرینی ها نشانه به ارمغان آوردن شهد خوشبختی است و باید خوش منظر، کوچک و تازه باشند.

گل

سبدی از گل بر سر سفره عقد قرار می دهند. گل به نشانه شادابی و طراوات و نمادی از زیبایی پیوند ازدواج است. طراحان سفره عقد از شاخه های گل و گلبرگ های رنگین آن برای آراستن اجزای دیگرسفره عقد استفاده می کنند.

عسل از لوازم سفره عقد

در مراسم عقد بر سر سفره جامی از عسل قرار می دهند. عسل نشانه شیرینکامی در زندگی است و عروس و داماد پس از عقد در دهان همدیگر برای شیرین کامی و دلارامی عسل قرار می دهند.


در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد

گلاب

درون سفره عقد برای معطر کردن آن گلاب قرار می دهند.

جا حلقه ای از لوازم سفره عقد

بر سر سفره عقد و بر جایگاه خاص و زیبایی پیش پای عروس و داماد حلقه ازدواج آنها قرار می گیرد . عروس و داماد پس از عقد حلقه ها را به انگشت هم انداخته و به یکدیگر متعهد می شوند. مراسم حلقه دست کردن عروس و داماد در کنار سفره عقد نیز از مراسم های مهم است و چیدمان و تزئین جعبه حلقه ها بسیار مهم است.


سینی هفت دانه

در گذشته درون سفره عقد برای دور کردن چشم شیطان سینی متشکل از هفت دانه ادویه:خشخاش، برنج، سبزی خشک، نمک، چای، رازیانه و کندر قرار داده می شد که به آن سینی عاطل و باطل می گفتند و امروزه دیگر فراموش شده است.

کله قند

هنگام خوانده شدن خطبه عقد بر سر عروس و داماد توری حریر و مستطیل شکل و سپید رنگ گرفته می شود و فردی با نیت خوشبختی عروس و داماد بر روی این تور یک جفت کله قند هم شکل و هم اندازه را بر سر عروس و داماد می سابد تا آنها در زندگی همیشه شادی و شیرینی را تجربه نمایند.

در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد


اسپند

در همه مراسمات ازدواج و همچنین مراسم عقد به نیت دور داشتن چشم بد از وصلت جدید و از جان عروس و داماد اسپند دود می شود. امروزه دیزاین های متفاوتی هم برای اسپند انجام می دهند.

معنی لوازم سفره عقد

قرآن مهم ترین جز سفره عقد ایرانی اسلامی است و همچنین یکی از موارد اساسی مهریه عروس خانم ها است؛ قرآن معمولا اولین چیزی است که عروس و داماد برای خود قبل از عقد خریداری می کنند.

در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد

تخم مرغ در سفره عقد نمادی است برای باروری و زایش اولاد است

نبات برای شیرین کامی و بعضی ها هم سفره آرایی های زیبایی را برای هر چه باشکوه تر شدن سفره عقدشان انجام میدهند. و آرزوی یک زندگی پیوسته شیرین توام با شادی را بری آنها بیان می کند.

آینه شمعدان نشان از گرمی قلب ها و زلال و صادق بودن طرفین در این ازدواج است. آیینه و شمعدان در مرکز سفره در مقابل عروس و داماد قرار می گیرد.

جانماز که به صورت گسترده در سفره قرار داده می شود، یادآور شکرگزاری نعمت های خداوند است.

سکه نشان از رونق اقتصادی و آرزو برای افزایش روزی زندگی آنهاست.

آجیل هایی در ردیف گردو، بادام و فندق که نشان دهنده ی آرزوی سلامتی وگسترده بودن سفر و طول عمر برای عروس و داماد است.

نان و پنیر به نشانه ی برکت روزی و سپیدبختی، سبزی نیز نشانه ی سلامتی و سرسبزی زندگی آنها است.نان سفره عقد در هر منطقه متفاوت ست.

اسپند که علاوه بر دود کردن، آن را برای دور کردن چشم بد از زندگی جدید در سفره قرار می دهند.
تکنیک های تضمینی خانگی تیز کردن چاقو بدون نیاز به چاقو تیزکن

نخ و سوزن و قیچی که در برخی مناطق در سفره عقد قرار می دهند و نشان از آرزوی حل و فصل مشکلات زندگی به دست صاحبان آن زندگی است

بعضی انار و سیب میگزارند .سمبل میوه های بهشتی و تندرستی و شادابی هستند

لوازم سفره عقد در زمان قدیم

در زمان های قدیم بر سر سفره عقد، شش ظرف قرار می دادند که محتویات هر یک از آن ها، نشانگر یک آرزو برای زوجی بود که راهی خانه بخت می شد. درون این شش ظرف را با نان، نبات، بادام، گردو، تخم مرغ و فندوق پر می کردند.

البته ظرف های دیگری از جام های عسل و ماست، ظرف های نان، پنیر و سبزی و همچنین شیرینی قرار می دادند که هر یک از آن ها نمادی از برکت، رزق و روزی و باروری محسوب می شد. جالب است بدانید که هم اکنون هم در شهرهای مختلفی در ایران مراسم چیدمان سفره عقد به این شیوه، صورت می گیرد.

فلسفه لوازم سفره عقد

از قدیم الایام تا کنون برپایی مراسم عقد همراه با یک سفره زیبا، از رسوم ایانیان بوده است. در این سفره سنتی وسایل خاصی استفاده می‌شود که هر یک نماد یک موضوع خاص است. مثلاً برخی وسایل مانند آینه نماد روشنی و برخی دیگر نماد رسیدن به آرزو‌ها و … است.

به طور کل رسم بر این است که پس از چیده شدن موارد موجود در لیست وسایل سفره عقد عروس و داماد در قسمت بالایی این سفره در کنار هم و روبه آینه نشسته و بقیه مهمانان از جمله عاقد نیز در اطراف این سفره قرار می‌گیرند. مراسم عقد در اکثر شهر‌های ایران از مهم‌ترین ارکان قبل از ازدواج است.


لیست خرید داماد برای عقد

1- قرآن و جانماز

2- سرویس طلا
3- حلقه
4- ساعت
5- آینه و شمعدان
6- لباس عقد و نامزدی
7- لوازم آرایش
8- عطر و ادکلن
9- لباس مجلسی یا پارچه
10-مانتو، روسری
11-کفش و کیف
12-چادر مشکی و مجلسی
13-سشوار و اُپیلیدی
14- حوله ی حمام
15- چمدان
16-لباس خواب و لباس زیر
لیست خرید عروس برای مراسم عقد

لوازم سفره عقد

1- جانماز

2- کت و شلوار
3- ست کمربند و کیف
4- پیراهن دامادی
5- کفش
6- حلقه
7- ساعت
8- ریش تراش(ست افترشیو، کیف اصلاح و لوازم جانبی، برس و شانه)
9- لباس خواب و لباس زیر
10-حوله
11-چمدان

هزینه و تهیه لوازم سفره عقد به عهده کیست؟

اگر مراسم عقد در محضر برگزار شود که وسایل سفره عقد در محضر موجود است و هزینه ای که داماد برای محضر پرداخت می کند کافیست اما اگر مراسم عقد در خانه برگزار شود و بنا بر اجاره ی وسایل سفره ی عقد باشد هزینه ی آن برعهده ی آقای داماد است.

 

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 22:24

بیگی مطرح کرد؛
دستفروشان حاشیه بزرگراه هاشمی ساماندهی می‌شوند

گل آرایی میز بله برون

 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: پس از تعیین تکلیف غرفه‌های گل‌فروشی، دست‌فروشان حاشیه بزرگراه هاشمی ساماندهی خواهند شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید بیگی به همراه معاونین و مدیران شرکت از محور بزرگراه هاشمی، گل فروش‌های حاشیه اتوبان مسیر بهشت زهرا (س) و بازار جواد الائمه واقع در منطقه ۱۸ شهرداری بازدید کرد.

 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به بازدید خود از بزرگراه هاشمی اظهار کرد: بیش از ۹۰ غرفه گل فروشی از ۲۵ سال قبل در این بزرگراه احداث شده بود و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان قصد ساماندهی این غرف را دارد.

 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان اینکه پس از تعیین تکلیف غرفه‌های گل‌فروشی، دست‌فروشان حاشیه بزرگراه ساماندهی خواهند شد، گفت: ساماندهی این افراد از منظر ایمنی و ترافیکی اهمیت زیادی دارد و باید با اولویت بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

 

بیگی ادامه داد: راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی گل فروشان در این محدوده مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفته تا مسئله دست‌فروشی گل در این محور برطرف شود.

 

وی در ادامه درباره بازدید خود از بازار جوادالائمه اظهار کرد: این بازار شامل ۱۸۶ غرفه است که از سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرده اما نظارت جدی بر فعالیت بازار وجود نداشته و بخش زیادی از این غرفه‌ها بلا استفاده بوده یا به عنوان انبار از آنها استفاده می‌شود.

 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به ظرفیت‌های بازار جوادالائمه در ساماندهی دست‌فروشان و بساط گستران خیابان حسنی ادامه داد: به همین دلیل شرکت ساماندهی اقداماتی برای باز پیرایی و بازسازی بازار جوادالائمه در دستور کار قرار داده است تا از این ظرفیت در جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان این منطقه استفاده شود.

 

بیگی در پایان تاکید کرد: تعیین تکلیف این بازار با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق عامه جزو اولویت‌های ما قرار گرفته است.

روانشناس سعادت آباد

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 18:44

برگزاری مراسم‌های جشن و عروسی در تالار‌ها با یک دوم ظرفیت

منوی غذای تالار عروسی

باشگاه خبرنگاران جوان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به گسترش دوباره ویروس کرونا، مراسم‌های جشن و عروسی با یک دوم ظرفیت تالار‌ها برگزار می شود.

 

آقای حسین‌میرزایی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، استفاده از ماسک در تمامی ادارات چهارمحال و بختیاری استان اجباری است و مراسم‌های جشن و عروسی با یک دوم ظرفیت تالار‌ها و در فضای باز برگزار شود.


وی افزود: دو هفته از شکل‌گیری موج هفتم در استان می‌گذرد و چهار شهرستان در وضعیت قرمز، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

 

حسین‌میرزایی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تعطیلی بازار نداریم، اما اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود و سلامت مردم به خطر بیفتد محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود.


جولان دوباره کرونا چهار شهرستان چهارمحال و بختیاری را قرمز کرد
وی ادامه داد: مسئولان مربوطه از فرصت باقی مانده بهترین استفاده را داشته باشند و الزامات حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم کنند.

 

حسین‌میرزایی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم‌های عزاداری ماه محرم و صفر تصریح کرد: توصیه می‌شود این مراسم‌ها در فضای باز برگزار شود و دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مکان‌های مناسب را در اختیار هیئت‌ها قرار دهند.

 

وی، اقناع‌سازی و آگاهی‌رسانی را مهمترین عامل برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم دانست و گفت: رسانه‌ها در این خصوص می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

 

حسین‌میرزایی با قدردانی از تلاش کادر بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا و خدمات‌رسانی به مردم، افزود: در برخی مطب‌های پزشکی دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نمی‌شود که در این رابطه تذاکر داده شود.

 

 

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 19:28

ازدواج به سبک ایرانی با سرویس های کامل و خدمات کامل

انتخاب باغ تالار مناسب

خبر آنلاین

در برنامه ریزی عروسی انتخاب بهترین تالارهای عروسی و یا گشتن به دنبال باغ تالار مناسب با شرایط و بودجه شما نیز از مواردی است که نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد و می تواند انتخاب سختی باشد. می توانید لیست ازدواج ایرانی را در وب سایت مشاهده کنید و بر اساس شهرتان انتخاب راحت و مناسب تری داشته باشید.

برای زوج های جوانی که در حال برنامه ریزی مراسم عقد و عروسی خود هستند، یک وب سایت مرجع برای پیدا کردن بهترین انتخاب ها مانند تالارهای عروسی، باغ تالارهای عروسی، سالن های عقد، آتلیه های عروس، سالن های زیبایی عروس، تشریفات عروسی و بسیاری از جزئیات دیگری که برنامه ریزی برای هر کدام می تواند زمان بر و دشوار باشد، یک کمک بزرگ است.

این روزها، عروس‌ خانم ها به ابزارهای آنلاین مانند وب‌سایت‌های عروسی رو می‌آورند تا برنامه‌ریزی عروسی راحت تری داشته باشند. اگر در روند برنامه ریزی جشن خود هستید گزینه هایی که وب سایت ازدواج ایرانی در اختیار شما قرار می دهد می تواند استرس زیادی را از شما دور کند.

با انتخاب خدمات عروسی از وب سایت ازدواج ایرانی این اطمینان وجود دارد که فروشندگان توسط تیم ازدواج ایرانی تایید شده اند و بین مشتری و خدماتی که انتخاب می کند، شفافیت کاملی وجود خواهد داشت.

همه جزئیات عروسی در وب سایت ازدواج ایرانی قابل بررسی و مشاهده یا مقایسه است. جزئیات لازم برای برگزاری یک جشن عقد یا عروسی در یک جا که برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. می توانید بدون نگرانی اطمینان داشته باشید که دیگر هیچ چیز برای یک مراسم عروسی از قلم نمی افتد.

با شیوع مجدد ویروس کرونا بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند که مراسم عروسی خود را به یک جشن عقد در سالن عقد تغییر دهند، چرا که به این شکل مهمانان کمتری دعوت خواهند شد و جشن خصوصی تری برگزار می شود که می تواند از شیوع بیماری جلوگیری کند. همچنین با وجود سالن های عقد زیاد در شهرهای بزرگ مانند تهران، انتخاب بهترین سالن عقد ممکن است کار راحتی نباشد. در این شرایط می توانید بدون مراجعه حضوری برای پیدا کردن مورد مناسب، در وب سایت ازدواج ایرانی لیستی از بهترین ها را مشاهده کنید، عکس ها و ویدیوهای مربوط به سالن عقد مورد نظر را ببینید و بین چند گزینه تصمیم گیری راحتی داشته باشید.

خدمات ازدواج

در برنامه ریزی عروسی انتخاب بهترین تالارهای عروسی و یا گشتن به دنبال باغ تالار مناسب با شرایط و بودجه شما نیز از مواردی است که نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد و می تواند انتخاب سختی باشد. می توانید لیست ازدواج ایرانی را در وب سایت مشاهده کنید و بر اساس شهرتان انتخاب راحت و مناسب تری داشته باشید.

ازدواج ایرانی به شکلی ساده، در عین حال کامل و کاربردی یکی از بهترین وب سایت های خدمات عروسی است که به عروس و دامادهای بسیاری کمک کرده تا جشن عقد و عروسی خود را به بهترین شکل برنامه ریزی کنند. ازدواج ایرانی معرفی خدمات عروسی در تمامی شهرهای بزرگ ایران را انجام می دهد و هدف اصلی کمک برای کمتر شدن دغدغه های زوج های جوان است. دسترسی به قسمت های مختلف سایت بسیار ساده است و در هر آگهی می توانید اطلاعات و تصاویر مربوط به آن را با جزئیات مشاهده کنید، شماره تماس و آدرس نیز در هر آگهی درج شده است که برای رزرو وقت می توانید علاوه بر تماس، برای آگهی مورد نظر در سایت پیام خود را ارسال کنید.

اگر شما تصمیم به ارائه خدمات مجموعه خود دارید و مدیریت تالار عروسی، باغ تالار، آتلیه، مزون و یا هر بخش دیگری که مربوط به عروسی است را برعهده دارید، می توانید به صورت رایگان یک ماه عضویت ازدواج ایرانی را دریافت کنید و در صورت گرفتن بازخورد مورد نظر، خدمات خود را به صورت دائمی در این وب سایت ارائه دهید.

هدف ازدواج ایرانی کاهش دغدغه عروس و دامادهای عزیز و ساختن یک تجربه عالی از مهم ترین شب زندگی آن ها است تا خاطره ای به یاد ماندنی ایجاد کند.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 144 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 23:03